אריאל בבצ’יק

אריאל בבצ'יק, מנכ"ל המרכז להבראה פיננסית
אריאל בבצ’יק, מנכ”ל המרכז להבראה פיננסית, עובד כבר שנים רבות בתחום הפיננסים והמימון.

הערך העיקרי שאני וכל צוות החברה שואפים להעניק ללקוחות הוא האפשרות להתפתח פיננסית, ולפתוח דף כלכלי חדש מהשורש, כחלק מפתרון בר קיימא”, הוא מספר, “תמיד הייתי מתוסכל מכך שלווים רבים נופלים בין הכיסאות של המערכת הבנקאית והחוץ בנקאית ואמרתי לעצמי פעמים רבות שלא יתכן שיש כל כך הרבה אנשים עם נתונים פיננסים טובים שלא מצליחים לקבל משכנתא, או שנאלצים לקחת משכנתא מאוד יקרה בגלל פרמטרים מינוריים יחסית”.

כשקרדיט 360 התחילה את הפעילות שלה, מצא בה בבצ’יק שותפה נהדרת. “גיליתי חברה שנותנת ביטחון של בנק, לצד גמישות חוץ בנקאית. לדוגמה, טיפלתי בזוג מדהים במסגרת תהליך התפתחות פיננסית. בסופו של דבר מיחזרנו את המשכנתא שלהם בקרדיט 360 בלוח סילוקין ייחודי המותאם לצרכי הזוג. המשכנתא שהרכבנו ניצחה כל אלטרנטיבה אחרת בשוק ובריבית שלא מאוד שונה מהבנק”.

מהו הטיפ שלך ללוקחי משכנתאות?

“לסגל הרגלים להתנהלות כלכלית נכונה, המשכנתא היא רק אמצעי ‘כירורגי’, שיכול לשפר ולתקן את מצבנו אם טעינו, אבל בסופו של דבר לא ‘נבריא’ אם נמשיך עם הרגלים רעים.

 ספר לנו קצת עלייך.

“אני מאוד אוהב ספורט ואפשר להגיד שזה חלק גדול מהזהות שלי, לפתוח את הבקרים באימון כח או ריצה בים, לקרוא (או יותר נכון לשמוע) ספרים ולבלות עם אנשים שאני אוהב”.

מוזמנים לשתף: